Monday, March 4, 2013

Βιβλιοπρόταση: Νοικοκυρά για κλάματα της Σόφι Κινσέλα

Περίληψη:"Με λένε Σαμάνθα Σμιθ. Δεν έχω φτιάξει ποτέ στη ζωή μου κέικ. Δεν έχω ράψει ποτέ στη ζωή μου κουμπί. Δεν έχω ιδέα πώς να στήνω μια σιδερώστρα. Ξέρω, όμως, να φτιάχνω συμβόλαια για τη φορολογική εναρμόνιση των επιχειρήσεων στην Ευρώπη και να γλιτώσω τρία εκατομμύρια λίρες στον πελάτη μου." Αλλά η Σαμ κάνει ένα τραγικό λάθος που της στοιχίζει την καριέρα της. Απελπισμένη, παρατάει το γραφείο της, μπαίνει σ'' ένα τρένο και καταλήγει στη μέση του πουθενά. οικονόμος στο σπίτι ενός ζευγαριού που ούτε καν παίρνει χαμπάρι ότι έχει προσλάβει μια απόφοιτη του Κέμπριτζ. Κι ενώ η Σαμ πολεμά καθημερινά με τις οικιακές συσκευές σε μια κουζίνα που έχει μετατραπεί σε πεδίο μάχης, έχει και τον γοητευτικό κηπουρό Ναθάνιελ να φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν. Μια ξεκαρδιστική ιστορία για καριερίστριες και νοικοκυρές, για γυναίκες που τελικά τα κάνουν όλα και τα καταφέρνουν!

Κριτική βιβλίου: Ένα βιβλίο που σε κάνει να θέλεις να το διαβάσεις όλο με μιας. Διαβάζοντας το βιβλίο... είναι σαν να βλέπεις μια κωμωδία στην τηλεόραση, γεμάτη με αστείες και ξεκαρδιστικές περιπέτειες. Μέσα από το χιούμορ, η συγγραφέας μας μεταφέρει το μήνυμα, ότι τα απλά, καθημερινά πράγματα μέσα στην ζωή μας την κάνουν ποιο όμορφη και ενδιαφέρουσα και όχι η δόξα και το χρήμα. Είναι ευκολοδιάβαστο ,εύθυμο και ξεκούραστο. Το βιβλίο περιέχει ρομάντζο καθώς και πολυ χιούμορ!!!

No comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More